وبلاگ

مدیریت وبلاگ

خرابی تلویزیون های TCL و تعمیر آن در تبریز

توسط:
ایجاد:
۲۴ تیر ۱۳۹۹

مشکلات رایج و خرابی تلویزیون های TCL از مواردی است که باید قبل از خرید تلویزیون‌های این کمپانی راجع به آن‌ها بدانید. در این بحث به موضوع خرابی تلویزیون TCL خواهیم پرداخت.

یکی از برندهای کمتر آشنا در صنعت تلویزیون سازی، شرکت TCL است. تی سی ال یک کمپانی انگلیسی است که یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی چینی به شمار می‌رود. این شرکت علاوه بر تولید تلویزیون به تولیدات الکترونیکی زیادی از جمله سیستم‌های تهویه مطبوع، ماشین لباسشویی، یخچال، فریزر، تلفن و دیگر لوازم الکتریکی کوچک نیز می‌پردازد. این شرکت در سال ۲۰۱۲ به عنوان چهارمین تولید کننده تلویزیون جهان شناخته شد.

همچنین در سال ۲۰۱۳ نیز سومین تولید کننده بزرگ تلویزیون در بازار جهانی شناخته شده است. تلویزیون‌های تولید شده در این شرکت همگی از تکنیک و عملکردی بسیار پیشرفته و علمی پیروی می‌کنند، ولی با همه این تفاسیر خرابی تلویزین تی سی ال ممکن است برای هر مصرف کننده این دستگاه رخ دهد. درحال حاضر شرکت تی سی ال برای تلویزیون‌های خود شعار “زندگی خلاق” را در نظر گرفته است. با این شعار می‌توان پی برد که این شرکت تولید کننده تلویزیون‌های پیشرفته و کاربردی برای مصرف کنندگان است.

از آن جایی که تی سی ال با Roku نیز همکاری دارد، ویژگی‌های هوشمند را در تلویزیون‌های خود اعمال می‌کند. تلویزیون‌های چند رسانه‌ای از تولیدات چند سال اخیر این شرکت است. در ادامه این مقاله به بررسی خرابی تلویزیون تی سی ال می‌پردازیم و همچنین راهکارهایی که می‌توانند تا حد بسیاری به رفع این عیوب بپردازند را معرفی می‌کنیم.

برخی خرابی‌های رایج

خرابی تلویزیون تی سی ال دلایل مختلفی می‌توان داشته باشد. برخی از ایرادات و مشکلاتی که تلویزیون‌های تی سی ال را در گیر می‌کند به شرح ذیل است:

صفحه نمایش ضعیف و کم نور

تمامی تلویزیون‌های تی سی ال مورد آزمایش قرار گرفته‌اند ولی تمامی مدل‌ها صفحه نمایشی ضعیف و کم نور دارند. شاید روشن و شفاف نبودن صفحه نمایش به عنوان خرابی تلویزیون تی سی ال به شمار نرود ولی می‌توان گفت که این مسئله از عیوب این تلویزیون به شمار می‌رود. به همین دلیل است که زاویه دید تلویزیون‌های تی سی ال در مقایسه با سایر تلویزیون‌ها به مراتب ضعیف‌تر است. برای این که این عیب را تا حدی برطرف کنید بهتر است تلویزیون را در مکانی دور از پنجره قرار داده و حتی المقدور هنگام تماشای آن نور محیط را کاهش دهید تا بتوانید تصویر بهتری را از این تلویزیون تماشا کنید.

دلیل سوختن لامپ تصویر چیست؟

سوختن لامپ تصویر مشکلی است که در بسیاری از تلویزیون‌ها رخ می‌دهد. این مشکل در بیشتر مدل‌هایی که گارانتی صحیح و قابل اعتباری ندارند مشاهده می‌شود. این مشکل در بخش بلک لایت برد تلویزیون رخ می‌دهد و خرابی تلویزیون تی سی ال به شمار می‌رود. زمانی که دچار این مشکل می‌شوید تصویر تلویزیون به طور کلی قطع می‌شود.

در برخی از مدل‌های تلویزیون تی سی ال ممکن است در ابتدا مدتی تصویر تلویزیون قطع و وصل شده و در نهایت به صورت کلی تصویر از بین رود. هر چه در مرور زمان تعداد لامپ‌های سوخته بیشتر می‌شود این اتفاق رخ می‌دهد. تعمیراتی که در ناحیه برد و پاور انجام می‌شود می‌تواند این عیب را برطرف کند.
برای تعمیرات تلویزیون های تی سی ال با تعمیرکاران حرفه ای سیما تعمیر تبریز تماس بگیرید ما بهترین و حرفه ای ترین تعمیرکارانمان را برای شما معرفی می کنیم.

جهت مشاوره در خصوص کالا و تعمیر تلویزیون خود با شماره های زیر تماس فرمایید.
09146556540 آقای مهندس اروجلو

آدرس دفتر : تبریز – چهارراه منصور

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×