وبلاگ

مدیریت وبلاگ

معرفی بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون های ایرانی

ایجاد:
۰۱ آذر ۱۴۰۰

بهترین تلویزیون های ایرانی را کدام شرکت ها تولید می کنند؟

یکی از اتفاقات مثبتی که در چند سال اخیر افتاده است حضور جدی برندهای ایرانی در عرصه تولید لوازم خانگی در کشور است. در این میان اما تولید تلویزیون به واسطه تکنولوژی های روز به کار رفته در این وسیله دشوارتر از سایر وسایل به نظر می رسید با این وجود اما شرکت های تولیدکننده داخلی موفق شده اند تا در این مسیر وارد شوند و به تدریج جایگاه خود را در بازار کشور در میان رقبای خارجی پیدا کنند. همراه زنبیل باشید تا با تعدادی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی تلویزیون آشنا شوید.

اسنوا

شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان که به اختصار به نام اسنوا شناخته می شود از سال ۱۳۸۴ و در اصفهان کار خود را آغاز کرد و در طول سالیان متمادی توانست با برخورداری از خدمات پس از فروش قدرتمند گروه صنعتی انتخاب، تنوع محصولاتش را بیش از پیش کند در حدی که گستردگی شبکه خدمات پس از فروش اسنوا در کشور آن را به برندی قابل اطمینان برای مشتریان تبدیل کرده است. تلویزیون های اسنوا، از سایز ۳۲ تا ۷۵ اینچ با کیفیت HD ، FullHD و ۴K تولید می شوند و بازه قیمتی عمومی از ۵ تا ۲۳ میلیون تومانی دارند. البته تنها مدل خاص ۷۵ اینچی تلویزیون اسنوا با تفاوت قیمتی محسوس نسبت به سایر سایزها به قیمت ۳۶ میلیون تومان به فروش می رسد.

سام الکترونیک

شرکت سام سرویس در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را با ارائه خدمات پس از فروش برند کره ای سامسونگ آغاز کرد این موضوع تا پیش از تحریم ایران توسط سامسونگ ادامه داشت اما پس از این اتفاق سام سرویس با تکیه بر تجاربی که در طول این سال ها کسب کرده بود اقدام به راه اندازی خط تولید محصولات ایرانی در حوزه لوازم خانگی با نام تجاری سام الکترونیک نمود. تلویزیون های سام الکترونیک از سایز ۳۲ تا ۶۵ اینچ با کیفیت HD ، Full HD و ۴K تولید می شوند و رنج قیمت تلویزیون های سام بین ۵ تا ۲۱ میلیون تومان تغییر می کند.

جی پلاس

مشابه اتفاقی که برای سامسونگ و سام سرویس رخ داد برای برند کره ای ال جی و شرکت خدمات دهنده آن در ایران یعنی گلدیران اتفاق افتاد. گلدیران که سابقه حدود ۳۰ سال تجربه در حوزه لوازم خانگی را با خود یدک می کشد، برند جی پلاس را به بازار ایران وارد کرد تا این بار به محصولی که خودش در ایران تولید کرده است خدمات پس از فروش ارائه کند. تلویزیون های جی پلاس سایزهایی بین ۳۲ تا ۷۵ اینچ دارند و کیفیت تصویر HD ، Full HD و ۴K را ارائه می دهند. محدوده قیمتی عمومی تلویزیون های جی پلاس از حدود ۴ تا ۲۳ میلیون تومان متغیر است البته برخی مدل های خاص تلویزیون های جی پلاس تا قیمت ۷۰ میلیون تومان نیز به فروش می رسند.

شهاب

شهاب یکی از قدیمی ترین برندهای لوازم خانگی در ایران است این شرکت از دهه ۴۰ تولید تلویزیون را تحت لیسانس فیلیپس، آغاز کرد سپس در سال های بعد توانست تا به طور مستقل و نه تحت لیسانس شرکت های دیگر به تولید تلویزیون بپردازد. از اولین تلویزیون های رنگی در ایران در دهه هفتاد گرفته تا تولید تلویزیون های LED نسل جدید امروزی همگی در این شرکت در طول این سال ها به وقوع پیوستند.

تلویزیون های شهاب سایز ۲۴ تا ۸۶ اینچ دارند مطابق انتظار کیفیت تصویر HD ، Full HD و ۴K را در تلویزیون های شهاب می توانید ببینید و بازه قیمت عمومی تلویزیون های شهاب بین حدود ۴ تا ۲۳ میلیون تومان متغیر است البته چند مدل سایز بزرگ این برند تفاوت قیمت چشمگیری با سایر محصولات آن دارند گران ترین تلویزیون شهاب مدل ۸۶ اینچی آن است که یکی از بزرگترین تلویزیون های فعلی ایرانی است و ۶۱ میلیون تومان قیمت دارد.

ایکس ویژن

ایکس ویژن در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را با تکیه بر تجارب شرکت مادیران، آغاز کرد. اولین محصول این شرکت که توانست سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار بگیرد گیرنده دیجیتال تلویزیون بود. به تدریج حوزه فعالیت ایکس ویژن گسترده تر شد و توانست سبد محصولات خود را گسترش دهد. در حال حاضر ایکس ویژن تلویزیون های هوشمند LED با سایز ۲۴ تا ۶۵ اینچ و با کیفیت ۴K را تولید می کند. بازه قیمتی تلویزیون های ایکس ویژن بسته به سایز صفحه و امکانات دستگاه بین ۵ تا ۲۳ میلیون تومان متغیر است.

مارشال

مارشال یکی دیگر از برندهای نام آشنا در حوزه لوازم خانگی است که محصولات آن ساخت ایران هستند. مارشال در تولید تلویزیون چیزی از رقبا کم نداشته و عرضه کننده تلویزیون های LCD و LED با کیفیت های Full HD و ۴K است. اصلی ترین تفاوت این برند با سایر رقبا در قیمت مناسب تر تلویزیون مارشال است به گونه ای که تلویزیون هایی با سایز ۲۰ تا ۶۵ اینچ را با قیمتی بین ۴ تا ۱۹ میلیون تومان در بازار عرضه می کند.

تلویزیون کدام برند ایرانی را بخریم؟

اکنون که با بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون ایرانی آشنا شدید برای پاسخ این سوال باید بدانید که بر اساس هزینه ای که می خواهید انجام دهید و در مقابل سایز صفحه نمایش، کیفیت و دیگر امکاناتی که از تلویزیون می خواهید، انتخاب خود را باید انجام دهید. در میان این برندها، جی پلاس، سام الکترونیک، شهاب، ایکس ویژن و اسنوا تنوع محصولات بالاتری دارند در مقابل قیمت تلویزیون مارشال معمولا مناسب تر از سایر رقباست.

اگر قبلا خدمات پس از فروش ال جی و سامسونگ برای شما راضی کننده بوده است جی پلاس و سام الکترونیک به واسطه پشتیبانی توسط همان شرکت های خدمات انتخاب مناسبی برای شما هستند.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09140115002
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×