وبلاگ

مدیریت وبلاگ

پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ 2020-2019

توسط:
ایجاد:
۰۶ آبان ۱۳۹۹

شرکت سامسونگ هر ساله محصولاتی پیشرفته‌تر را با فناوری های جدید و امکانات بیشتر به بازار عرضه می کند. تلویزیون های سامسونگ چون به نسبت کیفیت و قابلیت های تعبیه شده در آن از قیمت کمتری نسبت به دیگر برندها برخوردار بوده، همیشه در میان مردم مقبول بوده و توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. ما در این مطلب ، چندین مدل از پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ را بررسی و خدمت شما معرفی کنیم و در آخر لیستی از همه تلویزیون های سامسونگ را برای شما قرار داده پس اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ را دارید، این مطلب را از دست ندهید.

در تلویزیون‌های سامسونگ هر چه حروف انگلیسی بالاتر باشند یعنی از لحاظ سال تولید جدیدتر هستند و هر چه اعداد بالاتر باشند امکانات ان‌ها بیشتر و پیشرفته‌تر و به تبع، قیمت ان‌ها نیز بیشتر است. ما در ادامه همه مدل های سامسونگ را از لحاظ سال تولید و امکانات بررسی کردیم.

در تلویزیون های سامسونگ هر چه حروف انگلیسی به کار برده شده در مدل تلویزیون به پایان لیست حروف الفبای انگلیسی نزدیک تر باشد یعنی سال تولید تلویزیون، به زمان حال نزدیک تر بوده و به تبع از امکانات و قابلیت های متنوع تری برخوردار می باشد به طور مثال سری Q همانند Q70T در سال 2020 و سری N همانند N5300 در سال 2018 روانه بازار شده است. در حال حاضر سری RU ،SM و Q جزو پر فروش ترین سری های سامسونگ در ایران محسوب می شوند که در ادامه به آنان می پردازیم.

تلویزیون سری RU


سری RU تولید سال 2019 بوده و جایگاه بهترین تلویزیون های هوشمند سامسونگ در سال های اخیر را به خود اختصاص داده و توانسته تجربه بهتری از نظر کیفیت 4K را به نمایش بگذارد. سری RU مجهز به تکنولوژی UHD engine می باشند.

تلویزیون سری TU


سری TU تولید سال 2020 بوده و اخیراً جایگاه خوبی در بین کاربران پیدا کرده اند زیرا هم از قیمت خوبی برخوردارند و هم از امکانات و کیفیت تصویر بسیار خوبی هم پشتیبانی می کنند. این سری مجهز به پردازنده کریستالی 4K بوده که از عملکرد بهتری نسبت به UHD engine برخوردار است.

تلویزیون سری Q


این سری از تلویزیون‌های سامسونگ از سال 2017 خط تولید آنها راه اندازی شد و هم اکنون به نوعی جایگزین OLED ها در سری محصولات سامسونگ شده است،؛ QLED ها از کیفیت 4k پشتیبانی می کنند و در حال حاضر جزو بهترین تلویزیون های سامسونگ می باشد که در آنها فناوری کوانتوم دات به کار برده شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مطلب”QLED چیست؟“مراجعه کنید.

معرفی پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ


1-تلویزیون سامسونگ RU7100

تلویزیون سامسونگ RU7100 از پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ و سری 7 این شرکت است که در سال 2019 تولید شده است. این تلویزیون دارای دیزاین زیبا با پایه‌های دوشاخه ای و فریم بسیار نازک است. کیفیت تصویر این مدل 4K است و همچنین دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای چون HDR، فناوری رنگ PurColor و UHD Dimming است که در کل کیفیت تصویری فوق العاده با وضوح و کنتراست بالا ارائه می‌دهند. پنل VA در این تلویزیون باعث می‌شود که شما از بالاترین کیفیت و دقت رنگ برخوردار شوید. سیستم عامل منحصر به فرد تایزن در این تلویزیون به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی به اینترنت وصل شده و به هر محتوایی در دنیای مجازی دسترسی داشته باشید و همچنین برنامه‌های مورد علاقه‌تان را از فروشگاه سامسونگ دانلود کنید.

RU7100 دارای یک ریموت هوشمند با دستیار صوتی است که می توانید به راحتی تلویزیون را با صدایتان کنترل کرده و حتی برای سایر دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این معنی که می‌توانید علاوه بر کنترل تلویزیون، کنترل دستگاه‌هایی همچون Blu-ray ها را نیز در اختیار داشته باشید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های WiFi Direct، میرورینگ و DLNA دستگاه‌های هوشمند مثل گوشی و تبلت را به تلویزیون وصل کرده و محتوای ان ها را روی صفحه بزرگ تلویزیون تماشا کنید. پورت‌های USB، HDMI و قابلیت بلوتوث از دیگر امکانات این تلویزیون هستند.

2-تلویزیون سامسونگ RU7300

تلویزیون سامسونگ RU7300 هم یکی از پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ و سری 7 است که در سال 2019 روانه بازار شده است. تقریبا مثل مدل RU7100 است اما صفحه نمایش ان منحنی است و با طراحی زیبایش ظاهری لوکس به محیط می‌بخشد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K و همچنین قابلیت‌های تصویری همچون فناوری رنگ PurColor ، استاندارد تصویر HDR و UHD Dimming است که در نهایت تصاویری خیره کننده با جزئیات و دقت رنگ بالا را به نمایش می گذارند. سیستم عامل تایزن و قابلیت اتصال به اینترنت از امکانات هوشمند این تلویزیون هستند که به کاربر امکان وبگردی ، دانلود برنامه‌های لازم و تماشای انلاین برنامه‌های متنوع را می‌دهد.

سیستم صوتی تلویزیون RU7300 مجهز به بلندگوهای 2 کاناله با توان صوتی 20 وات است که کیفیت صدای خوبی را ارائه می‌دهند. با استفاده از پورت های USB و HDMI می توانید دستگاه‌های خارجی و هارد و فلش را به تلویزیون وصل کنید. قابلیت Mirroring، DLNA، دستیار صوتی Google Assistant، اشتراک گذاری مستقیم به کمک WiFi Direct، قابلیت بلوتوث، گیرنده دیجیتال DVB-T، درگاه خروجی صوتی، قابلیت اتصال به موبایل، ورودی RF و پورت LAN همگی از دیگر امکانات تلویزیون سامسونگ هستند.

3-تلویزیون سامسونگ Q70R

تلویزیون سامسونگ Q70R جزو مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های QLED سامسونگ و از پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ، بین مدل های qled است که در سال 2019 ارائه شده و طرفداران زیادی دارد. در واقع تکنولوژی QLED به معنی نقاط کوانتومی است که با تداخل آنها در صفحه‌نمایش سبب ایجاد نور و روشنایی با عمق فوق العاده می‌شود و رنگ‌ها جذاب‌تر و روشن‌تر از همیشه به معرض نمایش گذاشته می‌شوند. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K است که با کمک فناوری تصویر Quantum HDR 8x تصاویری واقعی و کاملا زنده را نمایش می‌دهد. این مدل تلویزیون مجهز به قابلیت Ambient Mode است که با استفاده از ان می‌توانید زمان هایی که از تلویزیون استفاده نمی‌کنید هر تصویری را روی صفحه، نمایش دهید که به این صورت تلویزیون را به یک قاب هنری یا تابلوی زیبا تبدیل می‌کنید.

سیستم صوتی این تلویزیون شامل دو بلندگو با توان صوتی 40 وات، صدایی با وضوح و قدرت بالا و بدون نویز را تولید و منتشر می‌کنند. قابلیت هوشمند با سیستم عامل تایزن و اتصال به اینترنت از ویژگی‌های مهیج این تلویزیون است که با استفاده از ان می‌توانید در صفحات وب به جستجو بپردازید و اپ‌های دلخواهتان را از فروشگاه سامسونگ دانلود کنید. و فیلم و ویدیوهای مورد علاقه‌تان را بصورت انلاین تماشا کنید. همچنین وجود دستیار صوتی Bixby کار شما را بسیار راحت می‌کند و می‌توانید با صدایتان تلویزیون را کنترل کرده و در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. از دیگر امکانات این تلویزیون 2019 می‌توان به قابلیت اتصال به موبایل از طریق Mirroring ،DLNA و Wi-Fi Direct، پورت LAN و پورت های HDMI و USB اشاره کرد.

4-تلویزیون سامسونگ Q60T

تلویزیون سامسونگ Q60T یکی دیگر از پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ با تکنولوژی QLED است که در سال 2020 تولید شده و از طراحی زیبایی هم برخوردار است. کیفیت تصویر 4K همراه با موتور پردازنده Quantum Processor 4K در این تلویزیون کیفیتی عالی با کنتراست بالا را ارائه می‌دهند، و با وجود پنل VA در این تلویزیون کیفیتی بی نظیر را خواهید داشت. همچنین وجود فناوری Quantum HDR 4x به درخشندگی و شفافیت و وضوح بیشتر تصاویر کمک می‌کند. این مدل تلویزیون، هوشمند بوده و دارای سیستم عامل تایزن است که همراه با Smart Hub و دستیارهای صوتی Google Assistant, Bixby و Alexa امکانات سرگرم کننده زیادی چون وبگردی و سرچ صوتی و تماشای محتوای دلخواهتان در دنیای مجازی و همچنین دانلود برنامه‌های کاربردی را برای شما فراهم می‌کند.

قابلیت های Mirroring، DLNA و Wi-Fi Direct امکان اشتراک گذاری و اتصال دستگاه های دیگر مثل گوشی و تبلت به تلویزیون را می دهند. بلندگوهای دوکاناله با توان صوتی 20 وات و ساب ووفر داخلی از ویژگی‌های بخش صوتی تلویزیون است که صدایی بلند و رسا را تولید می‌کنند. از دیگر قابلیت‌های تلویزیون سامسونگ Q60T می‌توان به پورت های USB، HDMI، lan ، اپتیکال و پشتیبانی از برنامه راهنمای الکترونیکی EPG اشاره کرد.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
شماره تماس : 09146556540 آقای مهندس اروجلو

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×