وبلاگ

مدیریت وبلاگ

علت قاطی شدن رنگ تلویزیون ال جی با سیما تعمیر همراه باشید

توسط:
ایجاد:
۱۲ تیر ۱۴۰۱

زمانی که رنگ تصویر تلویزیون مشکل داشته باشد یا رنگ ادغام شود، راه کارهای زیر می‌تواند به حل مشکل کمک کند. درصورتی که مشکل برطرف نشد، تکنسین‌های آموزش دیده و مجرب سیما تعمیر برای حل همین مشکلات در کنار شما هستند.
اول در قسمت تنظیمات، تنظیمات تصویر را چک کنید.

دوم یک مرتبه ریست تنظیمات تصویر را انجام دهید، سه مرتبه دکمه ی mute را فشار دهید و سپس بازنشانی صدا و تصویر را تایید کنید.

سوم حالت تصویر را روی درخشان انتخاب کنید و تنظیمات رنگ همانند دمای رنگ ، ته رنگ و … تنظیم کنید. استفاده از این تنظیمات برای تنظیم دمای رنگ و ته درنگ برای زمانی است که با ایراد غیر طبیعی بودن رنگ‌ها مواجه می‌شوید که انجام این تنظیمات تاثیر زیادی بر روی تصویر دارد.

چهارم حتما چک کنید آیا در تنظیمات رنگ همه‌ی ورودی‌ها این مشکل وجود دارد؟

دقت کنید در صورتی که گزینه‌ی (اعمال برای همه ی ورودی‌ها) در منوی تصویر را انتخاب کردید، تنظیمات تصویر بر روی همه‌ی ورودی‌ها را انجام دهید.

و در ضمن حتما چک کنید با چه دستگاه جانبی تصویر را بررسی کردید. ممکن است یک دستگاه جانبی ایراد تصویر داشته باشد. از قسمت تست تصویر هم میتوانید این مورد را چک کنید.

تصویر تلویزیون ال جی نویز دارد

نویز افتادن روی تصویر تلویزیون نیز دلایل متفاوتی می‌تواند داشته باشد. گاهی به علت خرابی آنتن تلویزیون این اتفاق می‌افتد، گاهی به دلیل اتصالات در سیم آنتن، گاهی مشکل خرابی پنل است و گاهی هم به‌خاطر وجود اشکال در محافظ سیستم برق و عدم هماهنگی آن با تلویزیونتان این اتفاق رخ می‌دهد.

در صورتی که از تلویزیون و اتصالات استاندارد و معتبر استفاده کنید، احتمال بروز چنین مشکلی بسیار کم است. به‌ هرحال اگر روی تصویر تلویزیونتان نویز می‌افتد، اتصالات و همچنین محافظ برق سیستم را کنترل کنید. در صورتی که مشکل حل نشد به کارشناسان حرفه‌ای سیما تعمیر برای تعمیر تلویزیون ال جی اطلاع دهید.

ایرادهای صدا در تلویزیون های ال جی

گاهی ممکن است یک دفعه صدا قطع شود اما تصویر تلویزیون باقی بماند و حالت‌هایی از این قبیل که طبق بازخوردهایی که ما از مشتریان خود گرفته‌ایم، همانطور که گفته شد این مشکلات بیشتر مربوط به تلویزیون‌هایی است که از مراکز اصلی فروش ال جی خریداری نشده‌اند و سیستم اصلی آن‌ها به گونه‌ای دچار مشکل بوده است.

خب خبر خوب این است که تعمیر تلویزیون در این حالت نیز ممکن است.

در مورد ایرادهای صدا باید اول چک کنید که ایراد از دستگاه جانبی (سینماخانگی، دی وی دی و…) و یا آنتن نباشد.

پس اگر چک کردید و متوجه شدید که دستگاه‌های جانبی و آنتن مشکلی ندارد و ایراد صدا از تلویزیون است، تلویزیون را روی سایر ورودی‌ها هم چک کنید.

طبیعی است که در صورتیکه روی سایر ورودی‌ها مشکلی دیده نشد مشکل به دلیل ورودی معیوب است و باید تکنسین های سیماتعمیر جهت بازدید دستگاه مراجعه نمایند. همچنین در مورد نداشتن صدا باید در قسمت تنظیمات، تنظیمات صدا را چک کنید که آیا خروجی صدا درست انتخاب کردید یا نه ؟

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز




پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×