وبلاگ

مدیریت وبلاگ

نمایندگی تعمیر و نصب تلویزیون ایکس ویژن در تبریز

توسط:
ایجاد:
۰۸ شهریور ۱۴۰۱

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تبریز برای انواع ایرادها و خرابی های رایج در این برند تلویزیون، در کارگاه های مجهز و توسط پرسنل متخصص سیماتعمیر انجام می شود. تعمیرات این برند برای تمام مدل های این تلویزیون اعم از LCD، LED، OLED و QLED در آدلی سرویس منتخب ایرانیان که به عنوان نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تبریز فعالیت می کند با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته به صورت کاملا تخصصی انجام می گیرد.

دادگر سرویس در زمینه عیب یابی و تعمیرات انواع برندهای تلویزیون از جمله برند ایکس ویژن بر اساس روش های جدید و تکنولوژی های پیشرفته، در تبریز فعالیت می نماید. گروه تخصصی دادگر با راه اندازی خدمات سرویس در محل این امکان را فراهم کرده تا ارائه خدمات به تمامی شهروندان تبریز و حومه در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت میسر گردد.

چه موقع برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تبریز اقدام کنیم؟

مانند دیگر تلویزیون ها، در تلویزیون های ایکس ویژن نیز یکسری ایرادها بروز می کنند که بعضی از آنها در تمام مدل های مشترک و برخی هم مختص یک مدل خاص است. در این مورد نیز زمانی نیاز به تعمیر تلویزیون در تبریز دارید که برای تلویزیون ایکس ویژن شما یکی از مشکلات زیر در رخ داده باشد. به طور کلی ایرادهای رایج در تلویزیون های ایکس ویژن هم مانند سایر برندهای تلویزیون به صورت زیر است:
– تلویزیون روشن نمی شود
– تلویزیون تصویر ندارد
– صدای تلویزیون قطع شده
– تلویزیون ناگهان خاموش می شود
– چراغ پاور چشمک می زند
– رنگ ها در تلویزیون به هم ریخته است
– پنل ال سی دی شکسته است
– خط عمودی و افقی در تصویر دیده می شود
– قطع و وصلی تصویر در حال کار مشاهده می شود
– در منبع تغذیه ایراد بروز می کند
– دکمه های لمسی کار نمی کنند
– صفحه نمایش شکسته است
سرویس و تعمیر تلویزیون Xvision در تبریز و در نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز رسمی خدمات دادگر، توسط پرسنل متخصص، حرفه ای و با تجربه و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.
توجه! عیب یابی و تعمیر انواع تلویزیون ایکس ویژن حتما باید توسط متخصصین در نمایندگی مجاز و رسمی خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تبریز و با استفاده از قطعات اصلی و فابریک انجام شود تا دستگاه دچار آسیب احتمالی نشده و از گارانتی خارج نشود.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل تبریز

تعمیر انواع مدل های تلویزیون ایکس ویژن در منزل از جمله تلویزیون های LED و LCD ایکس ویژن، یکی از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تبریز سیماتعمیر است. این خدمت به منظور راحتی مشتریان و آسودگی خاطر آنان از دردسرهای حمل و نقل دستگاه تا تعمیرگاه و همچنین اطمینان خاطر از تعویض قطعات تلویزیون با قطعات اورجینال و اصلی ارائه می شود.

مزایای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل

۱- با استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل، از پرداخت هزینه های اضافی حمل و نقل خلاص خواهید شد.
۲- زمانی که عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن در منزل شما انجام می گردد، خطرات ناشی از انتقال دستگاه و آسیب های احتمالی آن، تلویزیون شما را تهدید نمی کند.
۳- می توانید از نزدیک ناظر خدمات تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در منزل یا محل کار خود باشید.
۴- تمامی مراحل کار اعم از تست دستگاه، عیب یابی، تشخیص قطعه خراب، و تعویض یا تعمیر آن در محل مشتری انجام می گیرد.

جهت تعمیر تلویزیون هوشمند خود انواع برند های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک ، تی سی ال و غیره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
تعمیرگاه مرکزی آماده ارائه خدمات به شما می باشد
شماره تماس : 09146556540
تلفن دفتر: 04135595771
همچنین میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
آدرس: چهارراه منصور، برج ابریشم، روبروی بانک توسعه تعاون، تعمیر و فروش تلویزیون سیما تبریز

برچسب ها:



پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×

پشتیبانی سیماتبریز
ارتباط با پشتیبانی سیماتبریز

مهندس اروجلو
سلام 👋

به پشتیبانی شرکت سیماتبریز خوش آمدید.
امروز
×